:$

:D Idag har varit jävligt najs!
Jag och Linn var på Grönan för att se EMD och lite andra. Åh, det var charmigt. Det flesta artisterna var bra.
Och sedan skulle Linn söt fixa autografer! :) Så vi stod där, och typ Erik och Måns var dem som kom och signade. Och jag tog massor med kort.
Sen gick jag och Linn iväg och kollade ifall man kunde skriva på bilen som stod därinne. Men det kunde man typ inte längre, säämst. Men så gick vi tillbaka och såg att asmånga hade kommit in bakom! :O WTF, vi missade! Så vi stod där och undrade över hur vi skulle ta oss in. Sen sprang vi upp, kollade fönstret, såg gatan, kutade som fan ut från Grönan in på gatan. :D
Yeah, där var Erik, Mattias och Danny! :) Mattias signade till Linn, jag tog massa kort. Sen signade Danny Linns skiva också, sen fick hon en kram. Och jag stod där brevid och tog kort. Och så kramade jag honom också. Det var sjukt charmigt! Och det var en riktigt kram, inte någe löst skit. Det var najs, :D

Jepp, men nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon, fuck. Det är ju sommarlov liksom, då ska man sooova länge! Men måste till läkaren, kommer nog inte bli så najs... Men sen ska jag hem till daniel baby, så det är naaajs! :D <33333

yeah, GOOOONATT! :*

Kommentarer
Postat av: Linn

TACKTACKTACK för idag <3 :D

2008-06-16 @ 00:45:55
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0