PSYCHO FTW! ;)

Läkaren idag.
" Du har inte gått upp någonting den senaste månaden, medans jag har gått upp tre kilo!! "
Haha, snacka om att han är sjukt rolig. Ja, så nu måste jag till någon typ dietist (?).
Det är ju inte så att jag inte äter, jag äter. Men går ju liksom inte bara upp. Och jag mår ju bra, men tydligen inte inuti. Där tar kroppen tydligen av reserverna, som egentligen ska börja tas av i trettio års ålder. Så eftersom mina tas nu, så sa han att jag komer bli en ful trettio åring. Och troligen få svaga barn, eller tillochmed barn med sjukdomar. Och jag vill absolut inget av det där. Så nu ska jag ta tag i det här. Hehe, åt precis en kexchoklad! :D

Jag visste det. Jag bävade för frågan och behöva göra dig besviken, för det blir du va. En misslyckad dotter, vem vill ha det. Och sen allt det andra, jag ville bara crya så jävla hårt.
i don't cry on the outside anymore.

Men Daniel söt baby gjorde min dag. Hela dagen var underbar, du är underbar. Psycho FTW! ;D <3
Jag saknar dig som fan.
  Jag älskar dig, Daniel.


Kommentarer
Postat av: Dannne

haha idag var vi fett psycho ^^



aaah åååh oooh ^^

2008-06-16 @ 21:29:41
Postat av: dietist daniel

och om du ska äta fet mat så föreslår jag massor av guacemåle med chips avokadon är jättefet. och ät bananer för det är också en av de fetaste frukterna.



2008-06-16 @ 21:32:26
Postat av: Louise

puss på dig ;) <3<3<3



hehehe, great ;D

2008-06-16 @ 21:34:38
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Mikkiela

hatar att behöva gå upp i vikt, har du också ett matschema du måste följa och så?

2008-07-05 @ 15:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0