yeah

Känner mig bara allmänt nere nu. Men att träffa Daniel idag, det gjorde min dag! Fan vad jag har saknat dig baby.
Jag älskar dig<3

Idre:
måndag:
Invigning på kvällen, hm, jag kommer inte ihåg. Men jag tror det var det iallafall. Sen var det disco. Jag och Elin hade tänkt att dra dit, men vi orkade inte fixa oss och kände oss sjukt ofräscha efter den 7 h långa bilresan... Fast Stina och Charlotte henkade.
Det började egentligen åtta, men inga där då, helt stelt. Så vi anländer en timme senare och har sedan roligt resten av kvällen till klockan elva. :D

tisdag:
Första träningen var fällorientering på fjället, eeh det kunde ni inte gissa va? Heheh, blev skuggad av Pelle de första kontrollerna. Det gick bra, men sen när han drog. Då gick jag helt fel. Men fick lite hjälp och resten av banan gick helt otroligt bra. Tills ungefär näst sista kontrollen. Såg den, sprang på ännu snabbare och det var massa stenar. Såna dära klungor av dem som det finns på fjäll. Självklart snubblar jag eller något, vetefan. Och ramlar och slår huvudet i en sten. Fyfan, jag dog. Gjorde så jävla ont, började gråta. Så kommer Linnea bakom och frågar vad som hände. Jag satt där och höll mig för huvudet. Så jag tar bort handen och frågar om det blöder samtidigt som jag kollar på handen. FUCK, bloood. Skriker och gråter ännu mer och får sån jävla panik! Det enda som fanns i mitt huvud var att jag verkligen, verkligen, verkligen inte ville sy. >.< men Linnea lugnar mig och säger att det inte är så mycket, tror hon. Så jag reser mig och börjar färden mot minibussen. Jao, sen var det lite blabla. Men allt verkade iallafall ganska lugnt och inget behövde sys.
Sen en till träning på eftermiddagen, tog det lite lugnare, gjorde ju fortfarande ont i huvudet.
Kvällen avslutades med Allsång och Morden i Midsommer.

onsdag:
Denna dag; Fjällfajten! Oooooh! ;) Vi hade tilldelats lag på måndagen. HA, nu kom jag på. Det var invigning i m. och då fick vi träffa våra lag för den här dagen^^ Ja, mitt lag var ganska bra.
Först ar det inviduell tävling, 600 m. Yeah, jag blev glad. Det gick sjukt bra. Men otroligt jobbigt, bara upp och ner all the time, men så är det i fjällen. Sen mellan skulle man göra fyrkampgrejset. Pilbåge, blåsrör, bollkastning och kubbgrejs. Jag ägde ju inte på pilbågen, haha, första flög över typ aslångt iväg... Men sen gick det bra. Och blåsrös gick asbra! :)
Stafetten sen, vi var bra tycker jag. Men vi vann inte. Han som jag sprang med var ju sjukt snabb så han kom före mig i mål så det var bra gjort. Och så var han snäll mot mig sen, så jag blev glad.

torsdag;
Förmiddagsträning och eftermiddagsträning.
Kvällen var kulig. Jag och Linnea satt med Gottfrid, Patrik, William och Elin G och kollade Sagan om ringen, käkade godis och hade sjukt roligt! ;D

fredag;
Förmiddagsträningeen, tennisgrejs. Inget tennis, utan en sorts träning. Jag och Elin är ganska jämna så det blev oavgjort. :) Sen på eftermiddagen var det dags att bestiga Städjan. Ouf, det var jobbigt som satan men helt otroligt najs!
Utsikten var charmig. Och jag ska som sagt bygga ett hus däruppe. Med mina egan händer, för den som vill veta, och bo där med mig... :D
På toppen var ju iallafall jag tvungen att lämna mitt tuggummi för nästa gång jag kommer dit. Hoppas det kommer finnas kvar^^ Jag veet, jag är konstig... men jag vet att ni gillare ;D
Så börjar det iaf ööösregna, så vi ska ta oss ner. Jag och Elin springer ner. Har det askul, drömmer om kaffe och varm choklad. Sen kan vi inte springa mer, blir stenigt. Och vi vill ju inte ha en till olycka xD
Sen var det mossfotboll som gällde. :) ASkuligt, första gången för mig. Men absolut inte sista kan jag ju säga! :D
På kvällen vankades det disco igen. Och denna gången var jag och Elin sjukt taggade! :D
Så vi drog till Stina och Charlotte för att fixa oss. Sen drog vi dit en timme senare, kl nio. Eftersom vi visste hur det skulle va i början^^ Fint folk kommer alltid sent.
Sen hade vi kul. Men var så varmt, och man kände folks genomsvettiga ryggar hela tiden. hahah, i måndags, då råkade jag komma åt med armen mot en heeeelt, dyngsur rygg. Seriöst! Det var så vidrigt. Så jag tog Elins hand och tryckte mot den ryggen, Hhahahah, hon typ dog! :'D
Eft dtvar det rykte om att alla skulle hoppa i poolen, men jag och Elin har fått reda på att poolskyddet låg på. Och man drunknade om man hoppade ner där. Så vi skulle inte göra det iallafall. Men alla drog dit, och upptäckte att det stod massa ledare runt hela poolområdet och det. hahah, så allt började bli tråk så jag och Elin drog till lägenheten för att sleeeepa^^

lördag;
Sprint på förmiddagen. Gick braa :) Sen var det hemresa. Kuuligt i minibussen. Och måste bara tillägga att alla borde smaka Magnums Mayan Mystica! (vet ej om den stavas så...) Den var helt gudomlig! :D c(: eheheh, ge mig den nuu! (A)

yeah, det var det. Finns lite grejer att tillägga som att maten var goodie. Frukosten liksom, såndära äggröra grejs you know och korv och köttbullar och bacon. Men det var ju träningsläger, men jag tog lite varje dag iaf, även fast jag skämdes, för ingen annan tog... Jepp, sen varje lunch och middag tog jag massa sallad, och sen fanns det massa olika bönor. Shiet, sjukt gott. Det ser verkligen inte gott ut, men egentligen smakar det nästan inget. Så mina tallrikar såg ut som "lärartallrikar" ni vet^^ Men även fast jag varje dag åt skitmycket så var jag hungrig konstant. Det kan Elin intyga: " vet du?" " hahah, du är hungrig" " jaaaa.." " jag med!"
hahah, det var ungefär de menigar som vi använde mest! :)
Och sen var en regel, inga svordomar. Ja, yay. Tio situps om man gjorde det. Ha, gissa det första jag sa när jag hörde det. MAHAHHA.     har 50 situps kvar som jag inte gjort ännu...

Lördagen sög hårt. Far ringde sen, blev sjukt förvånad. Men han sa inget som tydde på något iaf. Men jag tror ändå att han är sjukt besviken. Alla är, och den som är det mest är jag. Men jag blev lugn när jag hade pratat med honom. Men nu känns allting bara helt konstigt. Känner mig, nej, det går inte att beskriva.

Sen var det något min far sa dan innan jag åkte till Idre. Jag blir så glad när jag förstår att du bryr dig. Jag vet ju att du gör det, men känns ibland inte så. Men att jag alltid har varit som en mussla, inte pratat om saker. Precis som du, sa du. Att du aldrig hade gjort det, men att du nu det senast året hade lärt dig det och att du hoppades att jag skulle lära mig det fortare. Och allt du som om den andra skiten. Jag grät när du hade gått ner, och jag gråter nu.


Kommentarer
Postat av: daniel

jag bor med dig på toppen baby <3

2008-06-30 @ 00:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0