-thgin

sämstsämstsämst. musik; min räddare i nöden.

För tidig uppstigning idag, enligt min åksikt. Har inte sovit mycket i natt... Men det var tävling. Fick åka med Kent från klubben eftersom far min skulle iväg senare idag. Lite pinsamt, men det var najs. Han lyssnar på bra musik iallfall. Rock klassiker och bandit :D
Min bana var ca 4.5 km, och då är det fågelvägen för de som inte vet. Början gick bra, sen bommade jag grooovt mycket två kontroller. Och det var så jävla sjukt varmt! Dunkande huvudvärk hela vägen.  Aja, sen gick det ganska segt men ganska så felfritt. Men var ju helt seg i skallen, så trodde flera gånger att jag var fel. Sämst.

Nu har äntligen farsan fixat datorn här uppe, så nu har jag och Fredrik en egen, som funkar, här uppe. Fast den står i Carls rum, men han är inte här så ofta. Så det funkar bra.
Nu har jag sjukt tråk. Pappa och Ann är hos Anns mor på fest, hennes föödelsedag. Så det är bara jag , Fredrik och Lukas hemma. Niiice^^  Men det är tråk, och vaaarmt. Shiet, när vi satt och åt middag så checkade jag termometern. Gooosh, den visade 41,6 grader!!! Fast det var ju i solen, men endååååå! :D

Nu är det tråk, och jag saknar Daniel mestmestmestmestmestmest!!  :'( <3

Ska nog ut och playa lite fotboll med Lukas, han tjatar!  svejs                                             night-

Kommentarer
Postat av: Linn

Najs. Nu slipper jag vänta på att Fredrik ska logga ut och du logga in på datorn. :DDD *hjärta*

2008-05-10 @ 21:34:01
URL: http://cockienut.blogg.se
Postat av: Louise

Jääääääääs, fast bara hos far min^^^
*tusen hjärtan*

2008-05-10 @ 21:39:14
URL: http://partypussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0