COUNTDOWN 4 ½ timmar kvar^^

Sitter i mediateket med Amie just nu. VI har precis redovisat våra arbetarförfattare. Eller rättare sagt jag, Amie var inte färdig. :) Åh fan vad vi garvade. När Paulina skulle redovisa, alla har ju sina speciella ord när man är nervös och så, ja hon sa verkligen: äh hela tiden, i början av varje mening. Och jag kunde inte sluta tänka på det. Så jag skrev på bordet till Amie, hon bara nickade. Hon hade också lagt märke till det. Så vi började garva asmycket. Men det kan man ju inte, då tror ju personen som redovisar att vi garvar åt den. Även fast vi denna gången gjorde det... Shiiiet, kunde inte sluta. Var tvungen att hålla för öronen och läsa igenom min text noggrannt. :) Sen var jag fett rädd att jag skulle säga något speciellt ord hela tiden. Men tror inte jag gjorde det, utan istället kom jag på mig själv med att hålla på med mitt hår hela tiden! Säämst, Amie  sa det sen.  Fuck, aja det var najs. :P

Det är bara like 4 och en halv timme kvar nu! :D:D:D Fett glad! <3  Men först ska jag och Linn stanna på flex och bli färdiga med so:n... :P

Kommentarer
Postat av: muttan

paahahhahah

2008-05-15 @ 14:42:09
Postat av: Louise

hahahah, söööt! ;D

2008-05-15 @ 14:51:12
URL: http://partypussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0