:D

Igår var det charmigt. Först tråk i skolan som vanligt, sen drog jag och Daniel hem till honom. Sen kom Adam och vi skulle till Ica, så vi tog med oss Cia och Amie. Jäää, sen drog vi till Cia och hoppade studsmatta. Kuuuligt^^
Vi drog sedan till typ Sundby, heter det så? :P Där skulle det tändas brasa, det var lite najs. Vi var väl där typ 45 min eller något. Och försökte bl.a övertala Linn att hon skulle komma. Vi skulle ju grilla. Och jag hade ju köpt Fluff till henne och mig! :D <33
Vi drog förbi Hannas place på väg till grillplacet för att hämta grillkol. Där låg det en skateboard vid hennes dörr! Yeah, jag ägde ju inte... Men det var kuligt, först skulle jag typ olla(?) hmm, Adam visa typ vad det var. Inte det lättaste, försökte mig på någe annat sen tror jag, det gick ju inte heller. Men Adam var duktig på det där. :)
Vi hämtade allting och så gick jag, Daniel, Cia, Amie, Hanna, Adam och Linnea till grillplatsen. Försökte där få igång elden, gick inte så bra. Plus att det började fucking regna! Sen kom tillslut Linn!! :D:D:D<33
Och jag och Cia fick reda på att THE USED kommer i sommar på någon festival!!! Fatta, omfg, vi ska iaf gå!! :D Kommer dö så hååårt :*
Aja, vi bytte grillplats, men det funkade inte så mycket bättre. Men det var trevlans iallfall. Jag och Linn prövade Fluff för första gången efter att ha gått och suktat efter det i like två månader varje rast på Ica. Åhsatan, det var gott det! ;D Haha, det tog slut ganska snabbt. Vi hade det kuligt där, men sen var det kallt och blött så vi skulle till Gården, men det var stängt när vi kom. Men sen öppnade dem. Chillade i soffan och kollade Borat, början bara. Hade inte sett den förut, den var sjukt rolig! :'D
Sen drog jag och sötisen hem till honom vid typ tolv. Skulle kollat SAW IV, men naeej. Blev inte så. ;D
Najs, najs, najs :*

Idag har varit chill hos Daniel, drog hem typ hm, halv fem. Och nu tråkar man som vanligt vid datorn. Men ska nog duscha och sleepa. Är sjuuukt trött, somnade nästan på bussen och tåget. Och somande typ direkt när jag kom hem och satte mig i soffan för att checka filmen Deja Vu(?), ville se den så hårt men nae.. :P
Imorgon blir najs, jag och Linn ska till Täby för att kolla balklänningar. Och självklart käka McFlurry! ;D

PUSS PÅ ALLA, SPEC. PÅ DIG ÖVERALLT! ;*

Kommentarer
Postat av: Linn

FLUFFEN WAS NICE! ;) Ofta ni hade varit där läääääääänge innan jag kom? :O

2008-05-01 @ 21:10:46
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0