FÖRSTA BADET! <3

Idag var först helt okej, tråk som vanligt i skolan. Sen fuckshit, not for the win. Men jag och Amie hade bestämt att vi skulle bada när vi kom hem, så det fanns något bra att se fram emot.

Cyklade och mötte henne. Vi drog till Bergsjön, var några småtjejer där, men dem gick upp när vi kom. Sen satt de fan bara och glodde på oss när vi skrek och höll på i början. Sen drog de, och vi hade så jävla fucking kul. Fysatan, jag skrattade så mycket att jag inte kunde andas. Men det var verkligen värt det. <3 Och så hade vi kuligt, men sen blev det kallt. Då gick jag upp, kunde inte ens hålla mobilen skakade så jävla mycket >.< Sen kom Amie, men hon ville bara ha i mig igen. Så hon drog mig från där jag satt på berget. Ont som satan, mina bara ben och allt drgos mot massa fucking shit. :( Sen lurade jag henne och sa något, och sprang upp på berget fort som fan. Så hon hann inte ta mig! :)
Sen dansade vi till massa musik, tog kort. Och sen skulle Amie känna på vattnet igen. Hör hur hon skriker bakom min rygg. Hahaha, hon gliiider ner längs berget i vattnet. Jag slänger bort mobilen och springer och drar upp henne. heheh, charmigt som fan :) Hon lärde mig sedan dansen till Spice Girls-Spice up your life. :D
After that we bikeade runt hela sjön. Gick inte så bra som vi trott men vi fick oss några goda skratt. Och precis när vi kommit fram till vägen. AAAAAAAAH, jag skriker som fan. Shiet, det var en fucking groda, jag snuddade vid den med däcket. Ha, sen lekte vi med den. men det ville itne, så vi drog. DET VAR BÄÄÄST! :D <3

årets första bad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0