Happy^^

So provet idag då. Jag sög ju verkligen på det. Även om jag kunde, då var allt bara borta efter det jag fick veta imorse. Men får nästa vecka ta det muntligt med Mattias, efter helgen då jag har lite tid att plugga.

Fan jag är fett stolt, tävlingen idag gick asabasabra! Kom trea av 6, 3,7 km. Och de var ju bara de två som är bästbäst som var före mig, så det var asbra av mig. Gick helt felfritt förutom en kontroll, men annars kuta jag hela vägen, som fan! Sen kom jag ikapp hon som hade startat två minuter före mig också, och då blir man ju ännu mera peppad. Så då sprang jag ännu fortare förbi henne. Fast det är sämst när man får blodsmak i munnen, hatar det. Ja, jag är feting stolt över mig själv^^ Efteråt då kände jag verkligen ingen tvivel om varför jag håller på med denna sporten, all tvivel som jag annars har varje gång. Helt borta, var bara så sjukt glad!
Ofta, jag trodde inte att det var någon som hade märkt. Men det var skönt att veta att du brydde dig, och frågade om det var okej att du frågade. Men som sagt, det är över nu.

Ja, har hemtenta i SO som ska vara inne på torsdag, kl 00.00. Det klarar jag. Men har inte hunnit börja än, plus att jag hade tänkt gå och lägga mig typ nio idag. Behöver min skönhets sömn^^  Men det gick ju som det gick...Och jag och Linn ska ju till Täby imorgon, fan vad najs, två dagar i rad ffs!!! :D <3 Men jag ska bli färdig, har ju flex imorgon också, juste. Goodie :D 

Känner mig bara ovanligt glad just nu. Den här dagen som verkligen började i katastrof har slutat bäst. :)

Hej.

Kommentarer
Postat av: Linn

JA FAN VAD NAJS DET KOMMER BLI! :D Sen har vi ju flex på torsdag också ^^ :D *massa hjärtan*

2008-05-13 @ 22:26:32
URL: http://cockienut.blogg.se
Postat av: D

Fett glad för din skull :D:D:D

2008-05-13 @ 22:38:43
Postat av: Louise

:D:D:D:D:D:D

2008-05-13 @ 22:40:42
URL: http://partypussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0