KLÄNNINGAR^^

Täby med Linn idag var najs. Letade balklännigar. Jag hittade iaf en lila som jag funtar på. När jag såg den var det inget som tilltalde mig, men Linn sa att jag skulle prova den och det gjorde jag för skojjs skull. Men shiiiet! Den var sjukt fin! Och Linn tyckte också att den var fin på mig. Såå, jaa, blir nog den. Men det var sämst för Linn som hittade en supernajs, gul, asfin men så var den för stor, och det fanns ingen mindre :( Säämst!
Mkt trevlig^^ Hhahah, sen hade vi tråk, så vi drog till brottby. Där var det inte så mkt roligare. Gungade lite och så kom Hanna och Amanda och sa hej. Sen drog vi hem, men vi funtade på att dra till brottby ikväll. Men för det första kmr det typ inte vara några roliga ute för killarna ska ju ha lan. Och nu kommer min farsa och säger att det inte går, och kmr bli för sent och shitfuck! >.<

Aja, ska nog dra och typ sova nu eller något. Mår verkligen jätteilla nu, men det brukar gå över om jag sover lite. Eller äter nått, men inte nu.

Btw, så ska jag till mor min imorgon, och förhoppningsvis sova hos henne tills på söndag! Yay, får träffa henne lite, och slipper vara hos farsan ett tag^^ :D Hon sa ockå att hon hade köpt ett linne till mig på Blidö, från typ,hm kmr inte ihåg vad hon heter, aja, en affär där. Min mami är bäääst! <3

PUSS|LOVE|HEY

Kommentarer
Postat av: Linn

Sämst. :( Hoppas du mår bättre snart söti. :*
Jag ska nog köpa den ändå, så får mormor sy in den :D

2008-05-02 @ 19:03:20
URL: http://cockienut.blogg.se
Postat av: louise

sööt :)

jaaaaa! den var asnajs, du kommer vara finast på balen! :D

2008-05-02 @ 21:36:26
Postat av: Linn

Nej du kommer! :D

2008-05-02 @ 23:10:09
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0