kramelihug

I'm like soooo fuuucking boooored! Kom och entertain me please (A)

Men jag är trött, trött, trött...Och jag borde sova, måste upp tjockt med tidigt imorgon också, eller egentligen inte såå tidigt, typ bara kanske kvart i åtta. Men jag älskar att sova. Så det är inte charmigt kan jag ju säga!

whatever, kommer nog kunna sova ikväll iallafall, finns inga destroyare här just nu.   godnatt

kramelihug, eller inte, ingen verkar pepp på att talka och vara snäll. nu var det en liten lögn, finns alltid en forever person, linn. Du får kramelihug av mig söt *hjärta*


where are you? and i needed you, shitshitshit.

Kommentarer
Postat av: D

jag hade fortsatt prata med dig om ledarna på gården inte stängde av datorn. jag han knappt säga hej då.

älskar dig mest av allt

2008-05-11 @ 00:04:16
Postat av: Linn

Du får en kramelihug av mig med :D *hjärta*

2008-05-11 @ 09:11:12
URL: http://cockienut.blogg.se
Postat av: Cecilia

HÖRRUDU!
Jag skrev till dig på msn igår, men du svarade inte!!!!

:D

2008-05-11 @ 09:36:45
Postat av: Louise

Ciiiia, jag såg inte. Men msn cpade för mig igår >.

2008-05-11 @ 15:21:21
URL: http://partypussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0