Oh motherfucker,

Doktorn idag. Massa snack om typ allting först. Fick mig att tänka på då när jag gick där borta. Jag hade ju verkligen chansen då, men jag var helt tyst. Men nu är det lätt, om jag vet säkert att det inte kommer föras vidare, eller att jag aldrig mer kommer träffa personen. ( Jag blev så jävla arg när jag fick veta att du hade berättat för honom! Jag trodde seriöst inte att du sa allting till honom! Jag trodde jag kunde lita på dig, fyfan. Jag kommer inte kunna berätta sådana grejer som jag alltid har kunnat prata med bara dig om längre, mamma. )
Aja, sen skulle jag vägas och mätas. Hade faktiskt gått upp ett kilo! :) Och konstigt nog var jag en halv centimeter längre också; 173, 5! :O :D
Och så ville han kolla i min mun. Jag är säker på att det var för att kolla mina tänder, även fast jag sagt att jag inte höll på med sådant! Och checkade mitt BMI, och då var jag tydligen underviktig. Haha, och han skämtade om vart han låg på skalan, bara för att han kanske inte var smalast i världen, men det var endå najs.
Sen snackade han om varför det var viktigt att äta och sånt som jag redan visste. Men han sa också att om man inte äter så tror typ kroppen att den inte har någon mat, och då sparar den på fettet. Alltså man blir inte av med fett av att inte äta, utan då tar kroppen av musklerna. Jag vill bara att alla ska fatta det. Alla som tror att man blir smalare och bättre av att inte äta. Det är inte sant!!!

Ja, så nu måste jag äta 2000 kalorier per dag. Wtf, ofta jag typ vet hur man räknar sånt shit! Aja, först fukost, 400, mellanmål 150, lunch 400, mellanmål 150, middag 400. Och följa kostcirkeln. Ett matschema måste jag också göra, första veckan. Så bered er på ett fetto! Nej, skämta bara jag kommer inte bli fet av det, kommer bara ha större chans att må bra, koncentrera mig bättre, inte riskera utebliven mens och att inte kunna få barn när jag blir äldre.
Ska iallafall tillbaka på viktkontroll(varför just det ordet) om like nån månad.
Sen det jag hade lääängtat efter. NOOOOOT! :| Blodprov, och det gjorde ju inte saken bättre att flickan som var inne innan mig grät och skrek som fan! Höll på att dö när jag satt därute.
Min tur, jag fick komma in. Och så sa hon att det skulle bli ett stick i armen. Satte mig ner och la upp armen på en sån dära grej. Sen börjde hon ta fram massa grejer, och jag vände bort huvudet åt ett annat håll. Hon satte nått band på min arm och sen värsta sticket. Okej, det var inte värsta sticket, men det var sjukt obehagligt. Jag började andas djupt som satan eftersom det är väl typ vad man ska göra för att inte svimma. Uuusch, kände hur hon typ bytte massa rör och nålen gjorde ont i armen. "Kan du hålla här?" Nu var den ute, jag fick hålla bomullstussen. Hon gick för att hämta ett nytt rör och kände kände hur det började susa i öronen. Hon askade om jag mådde bra, jag sa att jag trodde det. Men kände hur det blev helt konstigt som det blir, tjöt i öronen och hela kroppen blir helt konstig, det typ kittlas eller vad man ska säga. Så jag ficka lägga ner huvudet på bordet och andas. Fick sjukt ont i magen, och var verkligen en sekund från att svimma.
Kommmer ihåg att jag tänkte hur det skulle bli, jag skulle ju ramla ner på golvet, och inte så najs att vakna med den tanten över sig. Hahahha^^ Fick gå ut, förbi väntrummet där alla satt och glodde, och in i ett annat rum med säng och ligga där tills allt var lugnt.

Skola sen, ganska tråk. Men var charmigt på gympan. Jag, Cia, Linnea och Amie sprang i vattenspridarna! Grovt kuligt :D Sen kom Maria och joinade,  men det var sämst att Linn inte var med bara :( Vi blev väldigt blöta iallfall, och mina och Cias kläder blev gaaanska genomskinliga^^ ;D

The hardest part is letting go of
Your dreams.


http://youtube.com/watch?v=x5RFActfKRQ



Sjukt långt, ni får ursäkta. Nej, det får ni inte, ni behöver inte läsa!

Kommentarer
Postat av: D

haha vad bra att saker och ting går uppåt för dig :):):) är jätteglad för din skull ^^

undra vad jag har för BMI :P liger säkert på en värre nivå än gubben :P

2008-05-09 @ 23:18:36
Postat av: Louise

:) Ha, my ass lixom!

2008-05-10 @ 16:17:33
URL: http://partypussy.blogg.se
Postat av: Cecilia

BLODPROV?!?!?!?!? AAAAAAAAH!
Det gör typ sjukt ont så jag börjar alltid gråt, hehe :D

Btw, vi var SJUKT SEXIGA i genomskinliga kläder, aight?

TÄNK INGET ANNAT!

pözzzzzz

2008-05-10 @ 20:17:03
URL: http://ceciliagosh.blogg.se
Postat av: Louise

OHYEEEEES! :D :*

2008-05-10 @ 20:21:33
URL: http://partypussy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0