RUBRIK

Musikprovet gick ganska mycket bättre än vad jag trodde. Jag svarade på aaaalla frågor och blev ganska nöjd. Sämst, hade ju gått like hela dan och varit meganervös. Men det där kan jag iallafall inte få IG på.

Jag känner mig inte charmig, jag har brutit löftet. Och jag är så himla ledsen för det. Men jag hoppas att du tror på mig den här gången. Nu är det på riktigt. Jag lovar.
Jag älskar dig så jävla otroligt sjukt mycket! Jag var verkligen inte beredd  på allt som hände idag. Jag kunde inte gråta, även fast jag nästan skrek inombords alla de orden jag bara vågade viska till dig. Och resten av dagen, jag har varit helt skakis. Fast på ett lyckligt sätt, låter kanske konstigt, men det fick mig att förstå. Åh, det går inte att beskriva. Men det betyder allt för mig. Att gå hand i hand med dig, och veta att det var över. Att dem skulle bort, aldrig mer. Det var helt underbart.
Jag funderade hela tiden på om jag skulle våga göra det, ge dem till dig. Visa att det var över. Det var nära att jag inte gjorde det, för tänk om.. Men jag är så sjukt stolt över att jag sa att dem skulle slängas, gav dem till dig. Jag litade på att du skulle göra dig av med dem. Och det gjorde du, right?
Allt känns så mycket bättre. Jag vet att du alltid kommer finnas där, alltid. Du är verkligen den finaste och underbaraste människan på hela jorden! <3 Jag älskar dig Daniel Lindblom, av hela mitt hjärta.



Jag och Lukas hade det lite kuligt när vi bestämde oss för att dra ut, jag skulle träna och han cyklade med. Asnajs, vi sprang/cyklade medans vi sjöng det högsta vi kunde till Hannah Montana! Haha, undra vad alla trodde om oss^^ Sen blev det lite kort, men sen ska han som alltid bli sjukt tjurig och sånt när han inte får som han vill! Gosh, det är så irriterande. Men han är ju bara för söt! 
Nu sitter jag här och tråkar, längtar efter daniel baby. <3 Och jag är feting nervös. Ska ju till doktorn imorgon, inte roligt. Ska förmodligen ta blodprov. Sånt där i fingret, någon som vet om det gör ont?! Gillar verkligen inte sånt! >.< Aja, det går nog bra... :P

GODNATT

Kommentarer
Postat av: D

jag lovar dom är borta nu .

jag har jämnat dom med marken och slängt resterna.

jag älskar dig så jävla mycket

2008-05-09 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0