I won't worry my life away

Gosh, Sommarkrysset idag. Jason var med. Åh, hade typ högsta volymen och sjöng med. Fick gåshud som fan.

Footloose, var helt okej igår. Lite dryg kanske^^ Fast Måns var ju med, och han sjöng Maniac!! Hehehe, det var charmigt!
Men shiiiiet! Snubben som like hela tiden vände som om för att kolla mig och Isabelle. WTF, och vinkade gjorde han också! Haha, fast det kanske inte var till oss. Men kuligt som satan var det, fast skumt.
Hemma sen satt jag och Issa och fikade från typ kvart över elva till två. Det var charmigt :)
Sen idag har vi haft det kuligt och checkat, hm, Celebrity Poker nått typ^^ Duden från Lost var med, Jorge Garcia, det uttalas typ Horge, han som spelar Hurley. Ha, vi kolla det en liten stund, sen blev det repris av Pussycat Dolls! HAHA, fan vad najs det är! Ny säsong på onsdag också.
Sen så var det datan, och Issas blogg var någon konstig grej, så då skulle ju självklart jag också pröva det. Och sen funkade det ju inte att byta tillbaka, så nu är det cp. Men jag vänjer mig nog förhoppningsvis.

Nu sitter jag här och knarkar Jason på youtube, god he's good! :P


I won't worry my life away
I won't worry my life away


Kommentarer
Postat av: daniel

låter som ni haft kul ;)



<3<3

2008-05-18 @ 15:41:17
Postat av: Louise

ohyes :)

2008-05-18 @ 19:25:45
URL: http://partypussy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0