japp^^

Lalallalala, idag träffade jag Amanda Jenssen. Hahah, ja. Jag är fett glad iaf. Jag och Linn drog till Täby för att checka henne och köpa skiva och få autograf. IH, det var charmigt. :)
Och så köpte jag en rosa svart randig klänning, blir nog den imorgon, och Linn köpte coolaste kjolen eller vad man ska säga! :D Vi är snyggast och bäst! <3

Sen har det varit chill, ha. jag har tråkat. Ovanligt va? :P Ja, planerade att gå och lägga mig nio. Få sova ut. Men det går ju som det alltid går, blir sent iallfall. Jag är faen sjukt trött nu, borde kanske gå och sova. Plus att jag är grovt törstig, måste dricka. Ha, fan vad tråkig min blogg måste vara. Det här suger!

AJ, jag har ont i ryggen. Kom och massera mig (A)  det är en order, typ^^

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var as naaaaajs :DDDDD

2008-05-19 @ 00:39:56
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0