riktiga grejer, eller?

Usch och fy och blä! Nä, skämta bara. Eeeeeeeller? ;)
Fan vad sämst, haha. Aja. Shit vad jag skriver aja mycket känns det som. Som om jag försöker typ ursäkta mig för vad jag skriver. Fuck heller, från och med nu inge mera AJA i denna blogg! Låter det najs?

Okejs, nationellai franska idag, hörförståelse. Var fett jobbigt, men sen hade tydligen läraren rättat det. Och SHIT, jag fick MVG! :O :D Japp, jag är feting glad!
Annars har det varit okej, typ. Oftast...

Och like typ nyss var jag och mor min i täby för hon dampar om skor och väska till balen. Men det är ju lätt inte jag och linn som ska checka det! Ha, men hittat faktiskt ett par skor. Så nu har jag det.

Åh, har fått värsta rycket. Vill skriva maaaassa trevliga saker som människor kommer älska! Och då menar jag inte massa shit i bloggen, utan riktiga grejer.
När Amie och Linnea läste min gamla kärleksnovell och sa att den var sjukt bra. Då blev jag feting glad. Amie sa att första meningen var bääst, att man fastnade och var tvungen att läsa. Hon kan den tillochmed typ utantill. Det fick mig att funta på att lägga upp på dikta, och skriva fortsättningar. Men, vetefan...

Ooooj, nu var det nära att jag skrev det! tihih, men. Ha, japp Hej så länge, ska fixa massa bilder från EMD och skriva svenskan, och sen är det G.A ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0