SNAPPLE! <333

Yeah, när min mor i fredags hade varit och kollat indiana jones filmen hade det delats ut gratis hår grejer. Så idag fick jag dem. En hårgele typ. Vattenfast lim, står det typ ;) Haha, och sen en hårspray, med glitter typ. Och den var extra najs, för när jag provade så kände jag värsta lukten. GOSH, vet ni hur gott den luktar!!! Nu sitter jag här som nån jävla ferdinand och sniffar på mitt hår....! HA.

Jepp, nationella i franskan sög hårt. Men det var ändå gaanska lätt. Sen hade jag helt glömt bort att det var min och Cims tur att ha nationella i engelska, muntligt. Fuck, nervositeten kom på en fucking sekund. Och jag kunde självklart knappt få fram något. Och det bedöms ju typ efter hur mycket man försöker göra sig hörd. Tack, där försvann min chans till MVG. Efter det sugiga drog jag och Cim ut i skåphallen. Där fann vi mattias som playade lite gura. Och då spelade, när jag sa att han skulle sjunga, och sjöng Hallelujah. Sen blev det lite I'm Yours. Men sen kom shitfuck hororna och destroyade så vi drog.

By the fucking way!!! Snapple in my heart! My god, min nya drog! Fy satan vad charmigt! :) Smakade förut av Ame, och nu buyade jag en. Fast en annan smak, som var sjukt god! Men Amie säger att det bara finns typ tre smaker i Sverige, men i USA like 50. Sååå, någon charmig som henkar mig till USA för att samla Snapples? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0