YEeeeeeeaH, nejtack! ha, wtf^^ xD

Säämst, internet hos min farsi funkar inte. Än så länge iallafall. Så det blir inte mycket dator för mig, får pasa på när jag är i skolan. Så nu Linn, uppdaterar jag liiite^^ :)
Men vetefan vad jag ska skriva. Koögonen på no:n var sjukt scary. Filmen på so:n, American History X, fett bra. Men sorglig i slutet. var tvungen att nypa mig i armen för att inte börja böla så hela klassen såg. Jag hatar verkligen att gråta så folk ser. Det funkar inte. Jag känner mig på någt sätt misslyckad då. Känns som om jag är så sjukt svag. Även fast det ibland enligt mig inte finns något modigare än att gråta.
Ja, vet inte vad jag ska skriva. Ha ha ha ha ha.

Whatever, nu ska jag nog, hm, göra inget kuligt. Vänta på att svenskan ska börja. Hoppas vi får läsa i böckerna. En komikers uppväxt läser jag. Åh! Den är så sjukt bra! Men herregud, jag blir så arg när jag läser och vet att det mesta av det där är sant. Fy fan, har kommit lite tårar ibland. Men allt som han skriver är så, vad ska man säga, sant.

Jepp, förlåt om jag har tråkat ut er med ännu lite mera typ något från mitt liv.  
pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Linn

HEHEHE :D finally!

Sitter & dör på flexen -.-

2008-05-22 @ 15:17:34
Postat av: daniel

ofta ditt liv tråkar ut folk.



<3<3<3<3<3 ditt liv är ju bäst :D <3

2008-05-23 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0