Jag saknar den gooooda maten från London!

Jag saknar Daniel, det kan jag börja med. För det gör jag, otroligt mycket. Även fast jag var hos honom igår, och typ förrigår^^ Det var bäst. Och vi sprang hela el ljus spåret, vi är bäst! :D Jag trodde inte jag fortfarande skulle klara det men lätt att jag gjorde! :D Och det var najs som fan. Speciellt med Daniel, bästa personen att springa med <3 Och han var mega bäst på att springa. <33
Sen på kvällen kollade vi filmer, började med någon The Girl Next Door, ganska gammal, skräckis, verklighetsbaserad (mina favoriter!) om en tjej som blev torterad av sin faster och tre pojkar bevittnade de eller vad det var. Men gosh, den var inte bra. Och fett hemsk det vi såg. Men sen hade vi fixat The Blair Witch Project också! :D Yeah, love it. Men helt seriöst, jag gråter när jag ser. Den är fösrjävla hemsk, lika hemska som första gången jag såg. Sen igår såg vi tvåan också, och som Cia har sagt, den  var verkligen inte lika bra. Den var ju helt fucking cp skum. Men lite läskig iaf^^ Hehhe.

Idag var planerat att jag skulle för det första skriva färdigt mitt argumenterande tal tills på tisdag. Men dagen gick, började med läxorna för typ en timma sedan. Först franskan, sen engelskan, och sedan samhället. Och nu ska jag försöka mig på svenskan. Men har ingen aning om vad jag ska skriva om, hade tänkt ta djurförsök, men man får ju ta vad somhelst och jag vill ha någe som är mega najs men kommer inte på något så...

Jepp. Men det är iallafall One Tree Hill idag, och sen AA. Och i tidningen stod det att det idag skulle bli ett afrikanskt besök, men Livs morsi kom ju i torsdagens avsnitt xD Kuligt.

Men nu har tydligen söt Lukas fixat en "bokutställning" så jag får väl gå på den och sen göra svenskan. :D


Kommentarer
Postat av: daniel

du har fel . . .. . ..







VI är bäst på att springa :D:D:D:D <3 puss

2008-11-09 @ 18:40:35
Postat av: Louise

DU är bäst på att springa :) <33

2008-11-09 @ 22:02:59
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0