London och allt möjligt :D

Jag vet att ni har saknat mig. Men nu är jag tillbaka! :D Great eller hur?
Men bara en grej, om ni nu tar er tid att läsa min blogg, kan ni inte bara slänga in en kommentar, jag tycker det är lite lame så som det har varit ett tag nu. lol. XD

London, näjs. Mycket mycket myckert god mat iallafall. Trodde jag ´hade gått upp mina behövande kilon men icke sa nicke (eller hur fän det är) jag låg kvar. Men gott var det. Och blev lite nya kläder, och väldigt ont i fötterna av allt gående. Likaså som jag nu får av de nya skorna jag köpte i London. Lame^^

Sen har jag haft mina lediga dagar på VTFF ( som oskar sa; v(w)hat the fuck fuck ) har varit naaajs. Träffade sötaste Daniel i onsdags :D Sen i torsdags drog ja gtill stan för att gå på stand-up med LINN :D kul som faan! :D Och sedan var det bio med henne, Cia och Linnea. Låt den rätte komma in. Var braa tycker jag, lite läskig, gullig. Ja det var bra. :)
Fredagen tillbringades först i vallentuna på vårdcentralen för ett möte med en dietist. Det gick väl bra. Ska käka massa fucking mellanmål nu, typ tre extra sen måste jag tillbaka någon gång i december för en koll.

Ställde mig på våge typ nyss, vägde lite mer än vanligt, men kan ju kaaanske bero på de stora chokladbollarna jag coh älsklingen tryckte i oss innnan han drog och alla mandariner/clementiner/satsumas som ligger i mina fickor. Typ 9 st. :P

Japp, sen i fredags då så drog ja goch daniel in till stan, käkade massa goooott och snodde alla dessa mandariner/clementiner/satsumas och sen gick vi på bio. HSM 3. Helt okej :)) Sen bar det av hem till mig och kolla lite skräckfilmer och ha det najs :D <33
Idag har vi typ sovit mega, eftersom vi typ la oss halv fem ;P :D och tv tittandes och bakandes och typ bara haft det så jävla bäst och underbarast. Jag är gladast i världen.
Jag kommer ihåg att jag skrev ett inlägg för läänge sen där det typ stod att vara glad och kär måste vara det bästa i världen. Yeah,det är najs. Även fast jag inte riiktigt har precis den känslan nu så är det nära. Det är ju bra iallafall :)

meen, nu ska jag fortsätta kolla alla bilder på bdb som aldrig tar slut >.<


puss på snyggaste daniel! <3

Kommentarer
Postat av: daniel

kaastar ;);););)



vi ahr haft det meganajsigast baby <3 jag älskar dig så jävla mycket :):) könt att ha dig tillbaka :)



glad och kär e najsigast ;) puss tills vi syns igen <3

2008-11-01 @ 23:05:01
Postat av: Louise

puss på danieeeel! :D <3

2008-11-01 @ 23:12:27
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Linn

Tihi ^^

Btw, Zac Efron(?) är med i en ny film som heter "17 again". Vet inte riktigt när den kommer till Sverige men men .. kan vara kul att veta! :P



puss <3

2008-11-02 @ 00:16:31
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0