" ta mitt huvud då! "

Igår vare utvecklings samtal. Gick typ feting bra^^

Jag hade typ asmycket att skriva men nu kommer jag inte på något... Japp.

Men ja, samhälls provet idag gick inte så jätte bra men det funkar nog.
Och franskan, fett kuligt. Vi väntar utanför i typ en kvart. Ingen vill gå ner i receptionen för att kolla om läraren är sjuk. Oskar vägrade, så snälla Rafif gick ner och kommer sen upp och ba neeeeej, hon kommer. Jag ba; Kooom, vi springer upp och gömmer oss!!!!!! :D:D Alla lite sega men så henkade dom. Så stod vi där och jag garva ihjäl mig såklart, så kom läraren i hissen, jag och Rafif tjuvkikade ner. Så gick hon, och jag ba, vi kan stanna lite sen går vi ner och säger att vi trodde vi skulle vara här uppe^^ Så typ gör vi inget och hon hör oss snacka så kommer hon och ba vi ska vara här nere. Hahah, Rafif ba: vaa, juste fan vad dumma vi är xD ;D Fett kuligt^^ Sen gick typ resten av lektionen åt att prata om hennes stökiga klass och annat. Sen blev det lite franska i slutet^^ Vi är typ 8 pers i min franska grupp, fast idag var vi bara fem. Så jäkla kuligt alltid! :D


Och Daniels lillasyster är så jäkla charmig asså!!!! :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''D

Men aldrig lika charmig som Daniel söt, jag älskar dig baby <3

Kommentarer
Postat av: daniel

jag älskar dig <3

2008-11-21 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0