Chokladbollar :D

Skolan var helt okej idag. :)
Först svenska. Argumentation. Alla fick var sin fråga som man skulle besvara inför klassen och motivera. Du hittar en plånbok med tiotusen kronor i som tillhör den person du avskyr som pesten. Behåller du pengarna?  Det var typ min fråga. Kan väl kort säga att det skulle jag inte. :P
Sen var det mer övningar typ, och jag hamnade med någon jag inte känner så bra... Hehe. Första grejen funkade väl. Andra grejen blev det inte så mycket. Så kom läraren, och då försökte jag som hon sa. Men det blev inget. Så sen när hon jag var med gick med de andra reste jag mig också. Då kom läraren fram till mig och ba, blabla, men det är inte ditt fel. Du gjorde ditt bästa. Japp, jag tänker göra det jag hade, sen bryr jag mig inte. Läraren vet ju iallafall att jag försökte. :)
Naturkunskapen gick great också. Genomgång, sen tidig avslutning så vi käkade. Sen håltimme som kan suga allt, men jag hittade Oskar och vi drog till datorsalen och bara satt där tills vi började franskan. Som sög, vikarien var samma som förra  veckan, nån studierektor.. Men hon visste inte tiderna, så vi slutade efter 50 min istället för en och en halv timme :D
Sen var jag mega stressad, trodde inte jag skulle hinna med tåget. Men sprang som fän. Kommer upp och konduktören går in i tåget och stänger, men jag sprang och öppnade och gick in. Han såg lite sur ut, skit samma. Haha :D

Nu är jag trööööött, men tror jag ska baka chokladbollar och kolla tv :D Är mega sugen på massa svull. Och btw, min mor har ni beställt tid till dietist. Typ om tre veckor :)

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0