jag älskar daniel<3

Skolan var ganska dryg idag, var grovt trött. Men hade ingen franska så det var nääjs. :D Och lunchen var mega god^^ :D
Sen var det bara hem och skriva färdigt naturen. Och resten av kvällen har tillbringats med den absolut bästaste, finaste, underbaraste, snyggaste, coolaste, snällaste alltaste Daniel<3 BÄST! Jag älskar dig. jag har älskat dig alla de här underbara månaderna och jag kommer att älska dig resten av hela mitt liv. föralltid <3


varför kan inte allt bara vara chill? gosh, jag orkar fan inte vara hemma längre. jävla helvetes piss.

drar iallafall till london på fredag, det ska bli najsigt.

nån som såg hur inlägget gick från ganska positivt till helt neggo, please, kan man inte få flytta hemifrån typ, nu? >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0