jag är rädd för att dö. - och ni ska skita i att kommentera den som gör det .... den här bloggen är för mig nu. kan man göra så igen annan kan se den,någon som vet?

jag vet inte ens varför jag skriver det här, min blogg borde läggas ner.
men iallafall, jag går och lägger mig med ont i magen, ännu en natt.
det funkade faktiskt helt ok ända tills allt kom samtidigt och jag fick bita mig i läppen och nypa mig i fingrarna för att inte börja gråta. allt om allt, allt om att jag behöver veta allt men det kommer jag aldrig få göra och jag kommer aldrig fråga och jag vill nog inte veta heller. då kommer att bita sig i läppen och nypa sig i armen inte räcka för att hålla tillbaka tårarna även fast jag inte tror jag kommer gråta. jag gråter inte. jag mår bara grvot illa, min mage dör, jag dör när jag tänker på allt. men nu ska jag skita i allt. men det går inte när det första man ser är allt.

men nu är det slut. jag skiter i allt *


* allt är självklart inte allt i hela världen som finns.

som det kommer stå här nere, JAG ÄR BÄST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0