kort

SÅ, jag har klippt mig. Kort, kortkortkort. Hehe, tycker jag iallafall. Det är grovt ovant men det är najs, enligt mig. Sen är det inte många som sett heller. Förutom bror min. Han ba, omg! Jävlans! hahah, japp. Och självklart funkar det inte att ta kort med mobilen så det kan ju dö. Jag får väl snart dra ner och visa farsi^^

Nu har jag det typ mega naaaaaaaaajs. Daniel skickade finast, bästaste, najsigaste, alltigaste låten som han har gjort. Omg, jag dooog. Ni vet inte hur bra den är :$ <3 daniel är allt. <33333

NU hungrar jag ihjäl som fan, och pratar med elin om vad vi ska klä ut oss till på daladubbeln. Någon som har förslag, så vi vinner? (A) :D
Elin kom med ett kuligt förslag nu som hennes söta syster Fia hade kommit på :)  Vi får se vad som händer, och fötter^^ HAHA, lol.

puss på daniel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0