no more pencils, no more books, no more teachers dirty looks! i remember.

YEAH. Vill bara säga lite saker. Som typ aaatt. Min franska lärare har slutat!!!!! :D:D Gosh, när oliver kom och skrek det idag när vi var på det andra cybergymnasiet för att ha teambuilding till parlamentet så blev jag genast mega glad. Och typ alla blev det. Hon har varit väldigt skum. Åh, det är najs.
Och nu blev jag precis klar med min motion som ska vara inne imorgon. Det känns bra. Men så har jag engelska jag måste göra imorgon. Men det kommer gå bra. Sen äre typ inget speciellt. Great.
NU ska jag dra och sova. Mega trött. Vetefan hur det kommer gå att komma upp imorgon...  Får väl hoppas på det bästa xD

btw, någon som har en platt tång som den bara kan, typ, ge till mig? (A)

godnatt.

Kommentarer
Postat av: daniel aka fröken XD

du är bäst :):)<3

2008-10-08 @ 23:21:24
Postat av: Louise

fröken?

2008-10-09 @ 08:06:00
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Linniegirl

Nice! :D

Hehe x)

2008-10-09 @ 08:28:54
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0