Rosa Dr Martens! :D

Jag har mega ont i huvudet som jag har haft några år nu, eller tre dagar. Och i mitt knä, försvinner inte, och i min rygg, kommer be morsa massera mig idag, och i mina armar.
Okej, jag klagar. Nu blir det positivt. Men jag har inge att skriva. Känner inget positivt just nu. Säg något liksom?

Men. Nu alla som är någonstans och har det roligt, det har ni alla, ljug inte ;P, ni får ha det ännu roligare! :D

Nu drar jag och kollar Djävulen bär prada, hehe, vi såg han ju lätt inte på tunnelbanan, och svullar någonting. Är som vanligt hungrig.

hejdå

Och btw. jag villv erkligenverkligenverkligen ha de här skorna! :D
Rosa Dr Martens, men dom kostar ju lätt inte 1.295. Heh, men seriöst, ge mig!


Kommentarer
Postat av: Linn

svar: åh jobbigt :/

nu har vi börjat med ekvationer .. jag HATAR det!

2008-10-16 @ 18:48:02
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0