vandrande pinnar

Åh. Sämst. När jag kom hem så kommer Lukas fram till mig. Hans vandrande pinne har dött. :'( Usch, jag såg på honom, han var asnära på att börja gråta, och då blev jag också det. Men fän, man kan väl inte gråta fyra gånger på en dag. Det känns lite mycket så jag höll det inne. Kramade honom istället, kramar och snälla ord är jävligt najs när man gråter. Tycker jag iallafall.
Men han hade fått en ny, det var bra. :)

Men nu ska jag skriva färdigt mitt Naturkunskaps arbete om orkaner ( och ja, jag vet, jag höll det inte). Sen är det ju Prison Break :D Näjs.

Och det är väldigt kallt här men jag orkar inte hämta min tröja. Och btw, :D Ingen franska imorgon :D

HEJ SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0