23 september

Okar inte skriva någe speciellt idag, för det har typ inte hänt någe speciellet idag. Förutom att jag har träffat Daniel lite, det är alltid speciellt och bäst :) <3

Typ igår, sämsta grejset på naturkunskapen, så det blev omprov på eftermiddagen. Hehe. Ofta jag skulle klara det liksom, kunde jag det inte förut skulle jag väl inte kunna det u. Men det var två timmar efter jag slutat så jag satt och läste på som fan hur nervös som helst. Inte najs. Men sen ägde jag på omprovet. Hoppas jag.
När jag satt och pluggaede i sofforna så kom det två tjejer och satte sig i de andra sofforna, sen ba: Det är ju hon med de orangea skorna!! Hah, hon kommenterade de förut^^

Äckligaste på tåget, det kom nå peddo och satte sig vid mig. Jag kände hur han glodde som fan. Sen så ba slänger han med armen och nuddar mig och fuck jag höll på att spy. Jag vill slå ALLA peddogubbar! :@

Fcik typ nyss sms från mitt gymnasium, blir tydligen inge digital bild, photoshop, imorgon :( Men, jag får sovmorgon :D Det gillar vi, aiiiight? ;D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva^^ Joo, andra avenyn, tiderna för det har ändrats och allt. Men det är ändå najsigt. Och linn söt ringde mig igår och saaaa, att simon kommer tillbaka. Eller, ja, han heter Adam i serien. Jag blev mega glad. Det är kuligt när han är med, bögar liksom. Hela serien blev grovt spännande då. Hoppas det blir lika najs nu.
I sommras anade jag näästan att han skulle vara med igen, för han skrev något om det på sin bdb. Så ja. :D

Nu har jag lika tråk som alltid, hade tänkt ut och träna idag när jag kom hem. men det orkade jag inte. Drack varm oboy istället ^_^  Men imorgon ska jag ut och träna, bestämt. Hela min kropp känns verkligen inte som min kropp. Det är helt sjukt att det kan kännas så här av att inte träna på alltför lång tid. Jag gillar det inte.

min mammas sms igår kväll när jag precis hade somnat fick mig på lite bättre humör. men helgen gjorde verkligen inte mig gott om man säger så.

jag älskar min mamma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0