alltid reserv?

Innan tävlingen idag kommer pelle självklart fram och säger att han har sagt fel, jag var inte uttagen, bara reserv. Jag höll på att börja gråta, jag visste att det var förjävla bra för att vara sant. Varför skulle jag få ett tecken på att jag är bra. Najs, så då var jag inte tagggad sen så hela skiten gick sämst. Japp. Sen var det snack om usm, najs, rasmus belv uttagen, grattis till han.
Två älgar skrämde skiten ur mig i skogen, och kalven fastnade i staketet två gånger. Det var hemskt, och sen stod jag där i typ fem minuter chockad. Det sprang rakt mot mig.

Så hela dagen har varit skak, det är första gången sen, sjukt länge, återfall. Men det kommer inte hända, jag är säker, säker säker säker. Det kommer inte hända. Men allt jag gör blir bara sämst just nu. Jag fattar helt seriöst inte. Och jag vill inte gå till skolan imorgon, jag saknar det gamla, att kunna gå till skolan och ha alla dom bästa människorna i världen där. Vafan gör man såhär för. Vafan sitter jag här och gråter för.

Kommentarer
Postat av: Linn Åkesson

don't cry. se från den ljusa sidan .. karby är skit!

2008-09-07 @ 22:05:44
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0