Big Bang

Jag saknar daniel. Han gjorde min dag idag. Han gör alltid min dag, även om vi inte träffas varje dag, han gör ändå min dag. Underbart.
Skolan var tråk tråk tråk. Eller förresten! Digitala bilden, photoshop, det var ju naaaaaaaaaajs! :D Seriöst, det roligaste vi gjort hittills. Och jag tyckte jag gjorde asbra! :) Yeah. Faaast, Maja, Rebecca och Emy kollade massa shit. Och alla i min klass ba nu ska dom göra Big Bang. Okeeej, jag fattade lätt mycket. Men sen berättade dom och jag blev lika nervös som Emy, wtf, kritiker säger att jorden kan slukas och massa liknande shit. :S Okej, det var inte kul. Så vi satt och kollade på live tv när dom skulle återskapa Big Bang i en 27 km lång tunnel. Men sen tog lektion slut och tydligen har vi överlevt. Great om ni frågar mig !
Sen var det sämsta matte. Och Donia hade inte sett mig när hon kom lite försent, så jag blev ensam där. Men men, fick lite gjort. Men vi har läxa och checkpoint i det på fredag, jag kommer definitivt suga allt.
Sen var det hem. Tänkte åka och fixa grejs, men orkade inte så det blir på måndag. Sen kom bästaste daniel hit. <33 Och ni sitter jag här och tråkar. Men ska sova nu. Borde redan gått och lagt mig. Är ju helt förjävla trött varje dag. Och igår gick jag liksom och la mig halv tio, men lika trött ändå på morgonen, det suger !

japp, kuuuuuuuuuul. Dröm bästaste drömmar nu alla kulingar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0