candy

Skolan var ganska dryg. Men typ första gången det blev lite skitsnack, det var kuligt. Haha, sen var det hem och kolla tv. Och så kom det nån film med Heath Ledger. Och jag tänkte Cia gillar honom, och jag har aldrig sett en film med honom och hade inget att göra så jag checkade. Candy hette den. Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Det räcker kanske med att det seriöst är den bästa filmen jag någonsin har sett. Helt seriöst.
btw, hans tatuering på armen var najs :)
Och nu måste jag gå och fixa fucking käk. Jag är trött. Trött på att alltid behöva göra det, du är aldrig hemma. Men skit samma. Vad kan jag göra åt saken. Jag är trött på att bli äldre och äldre, allt var så mycket lättare när man var mindre. Men för mig var det nog ändå inte det, så jag ska väl vara nöjd med det här. Skulle det andra fortsatt hade jag nog inte varit här idag. Jag är glad, men känns som det gamla att jag inte tar vara på dagen är tillbaka. Vafan, jag åker hem och sätter mig i nån jävla soffa. Det är lame, men men. Nu är jag hungrig så jag dör, maten i skolan är ju megalite.


och jag dör dör dör dör för jag saknar daniel<3

Kommentarer
Postat av: Linn Åkesson

Ofta du INTE har sett Brokeback Mountain? :O

2008-09-08 @ 22:24:14
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej?

2008-09-09 @ 08:34:02
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0