.

Hur fan kan man ha " jag blev full på min coca cola " låten på hjärnan. Gosh, kuligt, verkligen.

Jag mår sämst. Men som vanligt, vad äre med det liksom. Orkar inte ens försöka.
Känner mig typ ganska värdelös. Som hon sa till hon Claire i Heroes, du är inget speciellt. Jag känner mig inte som något speciellt. Varför skulle jag.
Men nu är det bara lite negativa tankar som spökar.
Och imorgon är det USM. Ser inte fram emot det, tyvärr. Och jag missar grejen i SO:n. Men min lärare sa iallafall att jag fortfarande kunde va ordförande, de skulle ta info till mig och så. Det är bra iallafall.
Så kommer hem på söndag och då är det Andra Avenyn. Typ det jag ser mest fram emot, efter att träffa Daniel baby såklart<3 Och Lukas är lika galen som jag. Loooouise, när börjar andra avenyn?! Hahha. :*

Men nu ska jag väl gå och försöka sova. Det är lugnt ikväll så det går nog lättare idag. Ska bli jävligt skönt att slippa vara hemma i helgen. Men det kommer suga att inte träffa daniel.
Jag hade det bäääst med dig idag, allting.<3                Hade du?

Kommentarer
Postat av: daniel

jag har det alltid megabäst med dig <3

2008-09-18 @ 23:17:29
Postat av: Cecilia

Bitch, say what?!

Jag har Coca Cola låten på hjärnan!!! :D



Han var såååå soet! :* <3

2008-09-20 @ 12:07:36
URL: http://disneylandacidtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0