fortfarande 23 september

Ska typ sova nu. Även fast jag har sovmorgon. Men jag behöver sova mycket, tyvärr. Men jag älskar att sova :P

Ha, på franskan idag. Det var jag, Oliver och Kebron där. Resten var typ med i drama gruppen och var på teater. Haha, var väl typ najs. Och shiet, som jag har sagt är läraren fett kulig men lite vimsig. Idag fick hon världens as flabb. Seriöst, hon slutade inte skratta. Och själklart börjar jag skratta så in i helvete. Men försöker hålla det inne som fan. Haha, shiet, det var sjukt.

Och imorse när jag skulle åka bussen här utifrån mig så var buss chaufören ( seriöst, jag vet inte hur det stavas? ) dryg. Jag stod typ där bussen brukar stanna. Så kör den fram lite längre fram och jag blir typ lite irriterad och gör säkert nån liten min. Så går jag fram mot dörren, då kör han fram ännu mer, så då går jag fram,  då kör han ju fram ännu mer och ska hålla på sådär i 20 år. Fuck, sen garvade han bara som fan. Och det var den dära bussisen som alltid säger typ, hej godmorgon. hallå. Ja, massa shit, fett glad hela tiden. De som brukade/brukar åka kårsta bussen vet^^ 


Japp, nu sover jag typ. Nej men jag är asatrött. Godnatt, puss på daniel idag. DU får min godnatt puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0