" i feel lika a monster, aah "

Nu har jag typ damp på allt. Tidigare idag när jag hade slutat skolan och var i vallentuna och fixade. Då var allt mega bra. Nu kan allt skita sig. Och naturkunskaps provet idag gick sämst. Fuck på shit som jag suger på.
Och när man ska fixa den andra iPoden ska det ju lätt inte skita sig också. Och typ allt annat kan skita sig. Och jag måste typ gå och lägga mig nu, nej, men jag tänker dra mig mot sängen klockan nio. Jag kommer helt seriöst inte upp ur sängen på mornarna, idag låg jag för fan i en halvtimme. Och det är inte bra för jag hinner inte något.
Om jag somnar halv tio, *räknar* då kmr jag få sova åtta timmar. Det skulle vara rekord. Det skulle jag behöva.
Och jag har ont i huvudet. jag kommer ihåg att jag alltid brukade ha det förut, och ont i magen hade jag ofta förut. Och lite mer nu också fan. Men då hade jag en anledning, nu har jag ju ingen anledning. Bajs på allt förutom att jag ska kolla om outsiders är någe braigt idag. Och förutom daniel, som är bäättre än bäst. bättre an alla jävla personer i världen. <3 så är det, inget kan ändra på det. och jag saknar dig mega, jag vet inte vad jag ska göra utan dig hela tiden.



meeeeen, nu kom lukas hem från träningen, och jag har en överasking till honom! :O :D
jag hade förut svarat på några frågor från ett mjölkpaket på nån sida, så stod det att bara man svarade, rätt eller fel, skulle man få en reflex. Och jag fick den idag, meeen, det var TRE! :D så lukas ska få en, och daniel en och jag en.
Är jag inte en snäll syster? 

:*




btw, " jag såg dig inte, du hade något i ansiktet " jag lolar ihjäl mig så fort jag tänker på det :'''''''D


Kommentarer
Postat av: daniel

<3<3< haha johannes e megarolig XD ^^

2008-09-15 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0