tre matcher!

YEAH jag typ äger. Gissa vad som har hänt. Japp det var rätt. Jag klarde tennisfinalen, och två matcher till! :O :D Nu är det typ bara 20 kvar. . Haha, men seriöst, tre på en dag, det är grovt najs! Jaja^^

Skolan typ, tråk, feting trött. Gosh, somnade på matten och vaknade och läraren stod och tittade på mig och gick och prata med mig lite. Men det var inget speciellt, sa bara att jag var trött. Annars har det varit ganska kuligt, och daniel kom och joinade när jag käkade. :))

Fuck, jag vet att det var någonting jag skulle skriva här. Jag tänkte på det på tåget men nu vetefan.
Eller jo, fast det kanske inte var det, meeen. Amie satt på tåget i morse när jag kom! :D:D:D Fatta glad jag blev. :) Det var najs, fast hon drog vid Mörby :'( Men det var najsigt iallafall. :)
Och på söndag är det tävling.

Och nu typ dör jag för jag saknar daniel så jävla mycet. Men han kommer snaaaart :D <3

Jao, hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0