tv och spel

Så, Idol börjar idag. YEAH :D Haha, jag älskar det programet.
Och så börjar Heroes. Ha, det såg jag inte förens idag. Har faen inte kollat på någe tv senaste tiden. Har haft mycket bättre saker för mig. Och heroes känns egentligen inte mega najs. Kommer säkert bli som shit fucket Lost. Men kommer nog ändå inte kunna låta bli att kolla idag iallafall. :P

The Urbz, sims in the city
Mega najsigt, men lite drygt. Klarade iallafall lite mer grejs om det är någon som vill veta^^ Ha, och om det är någon som vill veta ännu mer om mina spelvanor så kan jag säga att tennis finalen inte går någe vidare. Har varit sjukt nära flera jävla asamånga gånger, men självklart inte. Aja, nån gång kommer det xD

puss på daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0