urbz

Whenever I miss that someone
I try not to think hard 'cuz then the tears come
And the tears run down your cheek
You can't speak bubububut sudden' sudden' the pain increase.
'Cuz youre messed up, fed up, stressed up,
'cuz they're up and you're down and messed up


Skolan var tråk idag. Photoshop sög hårt. Lärde oss verkligen inget nytt, typ. Och matten var ju sjukt dryg. Missar ju mega av lektionerna hela tiden för det första för att läraren alltid är minst tio minuter för sen. Sen massa byte av klassrum. Men det var najs. Jag och Donia tråkade där och gick sedan och käkade najs mat och sen drog jag för att träffa daniel för att sedan dra hem. Tänkte dra till täby men orkade inte, gör det imorgon istället. Efter att vi har varit på Hellasgården. Cyberdagen, ja, det låter grooovt kul! Not. Men börjar tio och slutar typ halv tolv. Så det är najs. Japp. Nu är det tråk som vanligt. Men igår när jag städade hittade jag ett gammalt block som det stod massa grejs till Urbz i. Ett playstation spel. Så jag blev sjukt sugen. Så nu ska jag köra det. Jag har ju fan nästan vunnit det spelet. Så får se hur det går xD

ha det bäst så kan jag ha det sämst, puss på er ! :D



kan ju bara säga att Mawuli Kulego är tha man, ftw, whatever vi ska kalla honom. BÄST  ni kanske inte ens vet vem det är, och då kmr ni kolla på typ google eller någe braigt och se vem han är och kommentera att han faktiskt är bäst, eller äger, eller najs. orka.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åååååh, ska du till täby imorn? Vi måste träffas! :D

2008-09-03 @ 16:20:52
URL: http://disneylandacidtrip.blogg.se/
Postat av: XONX

Roligt? :D

2008-09-03 @ 16:24:19
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: daniel

Mawuli Kulego

är faktiskt bäst :):) efter dig iallafall :D



och neverstore såklart ^^ :):)

2008-09-03 @ 17:24:14
Postat av: Louise

så neverstore är bättre än honom? :*

2008-09-03 @ 17:47:58
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: daniel

menade ju lätt inte att han och neverstore e bäst efter dig för du e bäst

2008-09-03 @ 17:56:50
Postat av: Louise

:) du är bäst baby ! <3

2008-09-03 @ 18:16:28
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

SORRRRRRRRRRRRY, baby!

Eller, jag slutar klockan tre och då ska jag träffa min mor och syster, men du kan väl sms mig så kan vi kanse bara kraaaaaaaaaaaaamas en liten stund? :D

2008-09-03 @ 21:52:39
URL: http://disneylandacidtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0