yeah, kändis på bussen.

Jag har verkligen inget för mig. Tråk äre. Är hos morsan just nu för jag skulle hämta mitt graits godis som kommit. Naaaajs, massa tuggummin, mii lajk! ^_^  Och lite annat :) Och morsan sa i förrigår att jag hade fått ett försenat födelsedags kort från min morfar. Iiih, vet ni vad det stod på? " Grattis Louise. Den sötaste flickan i både SOL och DIS. " Jag blev glad. :D

Oooooooch, vet ni vad som hände idag. Haha, jag hade sovmorgon och så när jag gick på 4:an vid östra och hade satt mig och så kollade jag upp. Ha, gissa vem som satt där. En kille som brukar vara med i parlamentet! LINN det var Björn!!!!
Nää jag bara skämta :P 
Jag kom verkligen inte på vad han hette. Och nu skulle jag kolla på google och fixa bild och namn, men wtf, bilderna på google, jag ser inte ett piss. Det kommer inte upp något. Fuck! Så ni får vänta tills som kommer till farsan och kan fixa bild. Det blir väl om typ en timme.
Hehe, japp. Och han hade sötaste hunden med sig^^

Jää, så nu ska jag väl dra mig mot tåget^^ Sen blir tråk, och sen kommer daniel. Och vi ska tydligen springa, jag vetefan varför jag sa det. Jag är inte taggad eller något. Jag vill bara ha det najs med den sötaste killen i världen :) <3


puss och bajs påer! :O HAHAHAH^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0