090401

Dryg skoldag. På historian var det betygssnack, det gick bra. Sen engelska grammatik prov, grovt lätt. Sen 2 och en halv timme håltimme innan idrotten, friiidrott. Denna gången tog han tid och mätte och shit. Gick ju bajs med allt. Prövad typ bara en gång med allt, ville och orkade inget. Har förjävla ont i låren nu också. 
Mådde piss. Mår jag nu med, på alla sätt som finns.
Kommer hem fett sent på onsdagar, hatar det. Men det känns som klockan är typ tre för det är fortfarande soligt och grejs. Och jag måste verkligen kolla på franskan hur mycket som är kvar av kapitlet och göra det. Samhället och geografin, vetefan, orkar inte. Hinner väl imorgon >.<
Kanske hinner städa lite mer innan Grey's. Bajs, mitt huvud dör.
Nä fan, nu ska jag vara duktig och gå upp och göra fucking franska.
Pallar fan inget, snälla gör något åt shitet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0