090430

Igår blev det sämst, så jag skrev av mig.
Jag skrev att jag var sämst, men att jag idag skulle tänka att jag var bra så mycket som jag kunde.
Och det har jag gjort.
Nu läste jag kommentarer på det jag skrivit.
Helt okända personer skriver att jag är bra, att jag har en vacker själ.
Är det inte helt otroligt, jag blir så glad!
Men man måste ju själv kunna förstå det, utan alla andra som hjälper till.
Det är nog det svåraste.
Men det finns så jävla mycket som hela tiden trycker ner än, som hela tiden är ivägen för att man ska kunna må bra hela tiden.
Jag blir så arg på sånt, jag blir arg på mig själv.
Jag bryter ihop i princip varje kväll för allt jag inte gör, för allt jag måste göra, för allt som jag hatar.
Men varje morgon vaknar jag och är glad och vet att det blir en bra dag, även fast jag vet hur kvällen och natten kommer bli.
Jag måste, men jag vet inte hur. Jag måste fixa allting. Jag förstör för mycket nu.
Nu pallar jag inte mer. Jag vet att jag klara vad som helst. Bara jag verkligen vill och inte ger upp som jag alltid gör.
Det finns så många personer som är så jävla bra, som inte förstår det.




FUCKING SHIT PERSONER I MIN KLASS. ALLA JÄVLA FITT PERSONER, HÅLL KÄFTEN ASSÅ FAN. JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG. DOM SKA FAN INTE SÄGA NÅGONTNIOG. JAG VILL SLÅ ALLA I MIN KLASS UTOM TYP FYRA PERSONER, ÄR DET INTE SJUKT?! DOM ÄR SÅ JÄVLA FUCKED UP OCH HELT JÄVLA FITTIGA OCH CP I HUVUDET. TROR DOM ÄR COOLA.
palla att jag måste skrika åt dom att skita i det och massa shit, då blir dom arga. jag skakar, jag hatar fittungar!

du är bäst

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag drömde om dig!

Träffade dig i stan och du blev inte glad alls att du såg mig :( Blä, dålig dröm >.<

2009-04-30 @ 10:54:03
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle

yey! Samma häär :D:D:D:D:D:D <3

2009-04-30 @ 15:55:11
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle

gud jag hatar typ också alla i min klass!

mer än hälften åtminstånde, vilket suger :( buhu

2009-05-01 @ 12:25:52
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle

JAAAA jag ska tatuera mig :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D IIIIIIIIIIIH

2009-05-02 @ 11:01:23
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0