Det funkar.

Pallar inte göra någonting, för ingenting känns värt.
Men tror faktsikt att jag lagt mig tidigare än så länge har funkat, jag har faktiskt inte alls varit så trött på dagarna i skolan. Fast idag var jag trött på tåget, men då hade jag tom mage efter två timmar idrott >.<
Nu ska jag sova iaf, innan elva ska jag sova.
Och kunna franska glosorna, fitta. Hoppas att det kanske blir filmen imorgon. Sen vill jag sova, hem och sova sova sova.
Vet inte ens vad jag vill. Eller jag visste, lite.
Whatever, jag är ju positiv. Även fast jag känner hur allting blir skit. Jag är positiv. För saker kan inte bli värre än det redan har varit i mitt liv. Har jag klarat det klarar jag allt.
Eller något. Jag hoppas det iaf.
Jag försöker iaf, ensam eller inte, jag bryr mig inte.
Har aldrig varit någon som brytt sig, jag har lärt mig hantera allting inom mig.
Vetefan om det är bra, men det funkar.
Även om det känns som man sprängs ibland.
Det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0