Every day

Åh, fy fan vilken hemsk och läskig dröm jag hade inatt, eller imorse efter jag stängt av väckar klockan som gjorde så jag försov mig -.-' Jag satt i en bil med Louise, hon körde typ.. :P Och det var bilar framför oss som i en kö, sen kommer det en tjej ut på vägen, så vänder hon sig mot mig och skjuter mig. Hon skjuter mig, rakt i hjärtat, och det gjorde så JÄVLA ont!
Men jag överlevde det, men jag kunde ju dö närsom helst liksom. Så jag och Louise var tvungna att hitta ett sjukhus eller något, och vi var på något okänt ställe. Men det enda jag tänkte på var Daniel. Jag hade panik och sa till Louise hela tiden att hon var tvungen att säga till Daniel hur mycket jag älskade honom om jag dog. Hela tiden. Det var så hemskt.
Sen hittade vi "Haket" gick in där för hjälp, men dem gjorde ingenting!
Sen vaknade jag precis för att hinna slänga på mig kläderna och springa till bussen. Inte nice dröm :(
På historian idag kollade vi på en del av Häxornas Tid, med Jan Gullio eller hur han stavas, det var fan bra :) Och vi ska se mer av det.
Matten skulle det tydligen vara prov i, men alla dampade så det blir nästa vecka. Men jag jobbade ovanligt bra på lektionen, och sov bara på lilla rasten! :O
Franskan var dryg, nu har jag precis käkat mat för första gången idag. Snacka om att jag var hungrig! >.<
Nu ska jag chilla för att sen åka till skolan igen, poesisoaré -.-' Inte taggad, men tur att jag inte läser nån av mina dikter iaf, fast problemet är att jag tappat bort dikten jag skulle läsa. Får väl fixa mig en ny XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0