Great helg ;D

Fredagen var helt underbar med sötaste Daniel. :)
Kollade Talang -09, har fan aldrig sett något av de programmen förut, men det var fett kuligt. Så kollade vi Million Dollar Baby, gillar den filmen grovt. Fast förjävla sorlig.
Igår drog vi till stan för jag var tvungen att köpa ett par nya byxor. Men gosh, trodde verkligen inte att jag skulle hitta några eftersom alla jag prövade var cp! Men sen blev det great! Så nu har jag ett par nya och hela jeans! Blev två strumbyxor också så jag har några hela såna också :)
Sen taggade vi hem till baby och skulle spela CSS (counter strike source?)  men ena datorn blev lite cp, men vi spelade på den andra lite iaf. Nice price, även fast jag inte är bäst på det ;D Fast lite senare hittade vi på lite roligare saker, och äckligare, höll fan på att spy :S Lätt lurade folk kan vara alltså.
Idag chillade vi, sen drog jag hem, har städat lite, sen har det varit tv sen klockan fem. Nu börjar Wipeout!
Ikväll börjar också det nya programmet med Filip och Fredrik, Söndagsparty eller vad det heter. Marilyn Manson och Jonas Gardell ska vara med idag, det blir nog kuligt.
Fixar kanske en bild på mina nya byxor också ;D


" hornyguy: SmexyLady is a man! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0