If you're not in, you can't win^^

Gosh, fett tjock jag känner mig, även fast jag bara ätit lite choklad. Min moster och kusin var nyss här och käkade, och jag, fredrik och jonathan kollade Simpson, tråkigt -.-'  :P
Dagen började med Historia, där jag tyvärr inte jobbade så mycket med uppgiften vi har, men, jag hamnade etta på spelet! :D Fast nu leder någon annan, med 66 tusen >.<
Sen var det engelska nationella muntliga, gick så in i helvetes dåligt. Pallar inte ens tänka på det.
Efter det var det mega rast, så jag , Becca och Mina satte oss i varsin soffa och typ, gjorde inget. Men så helt plöstligt fick vi kinderägg choklad av en random snubbe som satt i  dom andra sofforna med sina kompisar, jävligt schysst tycker jag iaf! :)
Sen drog vi till idrotten vid Eriksdals Badminton hall, haha, jag gillar att spela Badminton, tycker det är kul. Det blev jag och Rebecca som körde tillsammans, så skulle man möta olika folk hela tiden. Sen blev det vi mot två killar från klassen, lol! Först ledde dom, då var dom asglada och grejs, sen kom vi ikapp och det blev helt tyst på andra sidan! Såg fan ut som de skulle gråta, hah fan vad jag och Rebecca garvade, men sen blev det lika, då började dom prata lite, sen ledde dom, då var dom glada igen. HAHA, ja, undrar varför det är så svårt för killar att förlora mot tjejer. Någon som kan svara på det? :D
Nu ska jag läsa Daniels short story, puss på honom <3

if you're not in, you can't win.
hm, har den på hjärnan, är det någon reklam kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0