Jag vet inte vad

Pallar inte skriva om något speciellt, skolan var tråk som vanligt typ, somnar ju hela fucking tiden, jag förstår inte! Är det verkligen för att jag sover för lite? På riktigt, vetefan asså, men jag ska testa, nästa vecka, i säng tio varje dag! Eller, när det inte är tv, vilket är måndag och onsdag... Japp, så blir det, så ska jag fan se om det är det som är problemet.
Antar att det är dags för sängen nu också, feting trött. Känner attt armarna värker lite efter handbollen på idrotten också...
Tänk vad najs med en grov massage nu när man lägger sig i sängen, åh.
Åh, jag vet inte vad, vill skriva massor men ändå inget, vet fan inte asså. Vill typ prata, men vet inte där heller.

Jag kan säga en sak, såg en man/gubbe på 4:an idag som jag är säker på är en skådespelare, men jag kmr inte på hans namn eller vad fan han har varit med i. Det gör mig galen! XD
Men han liknar typ dynamit Harry lite...

Fitta, nu kom jag på att jag har franska glosor tills imorgon, men det klara jag då, jag är ju bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0