Palla

Va med baby  i fredags, och på lördag morgonen kollade vi på Låt Den Rätte Komma In, fast den hade jag redan sett men den är fett med bra! :)
Asså, känns inte som jag ska ha blogg för tillfället. Pallar inte skriva.
Men den här veckan kommer blir bra har jag bestämt. Jag ska vara positiv som faen, glad som faen. Och jag ska ju lägga mig tio varje kväll, mitt lilla test.
Btw, är vi lediga fredag bara , eller torsdag också? Eller, är vi ens lediga fredag?  Jävlig nice iaf om vi är!
Och alla mina cp läxor ska bli färdiga den här veckan, så är det bara.
Jag vet inte vad, palla min blogg just nu iaf >.<

Just nu har jag fastnat för ett spel där man kan vinna en väska, jag ligger fan tvåa just nu! Tycker ni jag ska fortsätte till tolv och se om jag klara det? Det är fan värt det om jag klarar det, för jag har ju liite sovmorgon imorgon iaf :D
Äh fan, nu ska det spelas >.<

Kommentarer
Postat av: isabelle

fan tre ställen :D WOH!

2009-04-26 @ 23:14:21
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: daniel

helt klart värt att fösrsöka till tolv :D:D:D:D:D:D:D <3

2009-04-26 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0