Rubrik?

Gosh, poesisoarén var dryg som fan! Men man fick lite gratis fika. Sen var det någon lame snubbe som stod och snackade skit skit skit på den öppna scenen, typ WOW och shit. Sen var det min klass tur att läsa upp dikter, gick inte bra för mig tycker jag. Men men.
Sen drog jag och baby som hade varit med och köpte chokladbollar! :D Och gick mot östra, men bestämde oss för att käka i stan så vi drog in på ett sushi ställe, mega gott! Precis innan vi gick in där så mötte vi Ingela, min gammla mentor från högstadiet, lite kuligt tycker jag^^
Nu ska jag tagga och sova, grovt trött, och ska fan se till så jag inte försover mig imorgon. Men att lägga fram kläder dagen innan, det är fan asbra, jag tjänar så jävla mycket tid på det. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0