Så jävla äcklad

Hände inte mycket i skolan, religionsprovet blev framflyttat och vi fick sluta tidigare.
Drog hem till morsi och packade grejer, åkte till Vallentuna.
På tåget satt en mamma med sin dotter, (de båda är lite speciella). Dottern vill hångla med sin mamma. Jag blev så jävla äcklad, men hon sa iaf att man inte får göra det. Då säger dottern, men jag VIILL! Annars slår jag mig själv, så börjar hon slå sig själv...
Ska hem till Daniel under tiden brorsan har träning och göra läxor, det kommmer bli nice price!

Vill göra om på bloggen också, har börjat tröttna lite på hur det ser ut. Men jag orkar inte fixa, eller jo, kanske.

update: inget daniel :'''''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0