Smart asssssss

Nu ska jag gå upp och städa mer i mitt rum, det suger :P
Men jag tror jag kom på var min laddnings grejs ligger! I lådan under sängen, ska bli spännande och se om det stämmer :P
Kanske finns några coolish bilder där. Måste fan göra mat sen också, men pallar nog inte det. :)
Btw, alla såg väl snubben som vann rubbet på Sanningens Ögonblick igår, det var bra tycker jag :)
Men fuck fittan på Wipeout XD


Och alla älskar väl gammla bilder :D


Update lr vafan de heter; kollade bakom mig och där låg min laddare på soffbordet -.-'


Kommentarer
Postat av: isabelle

fyfan för bilden :D HAHA YEAY! :D:D

2009-04-14 @ 20:58:20
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0