Storm XD

Bio med Cia, Linnea, Miccis och Cim var nice price :) Filmen var bra också!
Sen åkte jag hem till Daniel och sov där, bääääst :D <3
Igår drog vi till täby, gick och bowlade sen såg vi bio också, Kenny Begins! :D
Gissa vem som vann bowlingen då? ;D Och gjorde TVÅ strike i rad, sen typ två til. Jävlig kuligt med baby iaf :):): Han är bäst bäst bäst<3
Sen åkte vi hem till mig och sov. :*
Idag har jag spelat spelat spelat Storm the House 3, trodde spelet var avklarat vid lvl 40, men så fortsätter det, så har nu pausat på lvl 42 orkar fan inge mer XD
Nu är jag väldigt glad! Så jag ska gå och städa upp lite i mitt rum, kaaanske försöka göra några läxor som jag måste fixa.
Sen kmr tydligen Anns barn o ch ska käka här också, jag är fett hungrig :( :D
Bajsbajs :*

Kommentarer
Postat av: daniel

du e bäst<3

2009-04-13 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0